جزئیات وبلاگ

سرعین شهر تابستان های خنک و دلپذیر!!!

سرعین شهر تابستان های خنک

آب و هوای دلپذیر و معتدل شهر سرعین جاذبه ای است که قبل و بعد از ورود به شهر و منطقه سرعین، گردشگران از آن بهره مند می شوند و از عمده ترین دلایل روی آوردن گردشگران به این منطقه است که اکثر مردم آن را به عنوان سرعین شهر تابستان های خنک می شناسند.

این شهر در زمینه توریسم درمانی رتبه نخست را در کشور دارا بوده و لازم است در نقاط دیگر کشور نیز با الگو برداری از این شهر توجه ویژه به مناطقی که از لحاظ محیطی دارای چشمه های آب گرم هستند، صورت گیرد؛ زیرا گردشگری درمانی از مواردی است که حتی خانواده هایی با منابع مالی ضعیف تر نیز مایل به انجام آن هستند.

سرعین شهر تابستان های خنک
سرعین شهر تابستان های خنک

شهر سرعین مانند سایر نقاط این منطقه دارای تابستان های خنک و دلپذیر(سرعین شهر تابستان های خنک) و زمستان های سرد و پر برف است. البته سرمای هوا مانع از ورود گردشگران به این منطقه نمی شود و گرمای طبیعی آب های معدنی عاملی برای افزایش جذابیت مسافرت زمستانی به سرعین است. علاوه بر این وجود پیست اسکی الوارس سبلان عامل دیگری برای افزایش جذابیت گردشگری این شهر است.

عسل و سرشیرسرعین شهر تابستان های خنک، معروف ترین محصول و سوغاتی مناطق اطراف سبلان و به خصوص سرعین می باشد. دامنه ها و کوهپایه های حوالی سبلان به لحاظ تنوع گیاهی و ویژگی های اقلیمی، استعداد فوق العاده ای برای تولید عسل و زنبور داری دارد. بهترین نوع عسل در دامنه های پوشیده از سنبل، ریحان، پونه و گون سبلان تولید می شود و به سبب مرغوبیت شهرت بسیاری پیدا کرده است.

1594757761 A2lR0 2
سرعین شهر تابستان های خنک


آش دوغ سرعین شهر تابستان های خنک نیز بسیار معروف است؛ بعید است که گردشگری به این منطقه مسافرت کند و دست کم یکبار از این غذای محلی نخورده و لذت نبرد. کباب های محلی این منطقه نیز بسیار معروف و مورد علاقه گردشگران است.

سرعین شهر تابستان های خنک
سرعین شهر تابستان های خنک

این شهر با داشتن هتل ها و مهمانپذیرهای متعدد؛ دارای امکانات بسیار مناسب برای اقامت میهمانان بوده و در مقایسه با سایر نقاط گردشگری کشور به نظر می آید تسهیلات توریستی بسیار مناسبی در این شهر تهیه دیده شده است مانند پیست اسکی آلوارس. گرچه با وجود این امر در تابستان استقبال بسیار زیاد ایرانگردانی که بسیاری از آنان برای استفاده از خواص درمانی آب گرمها به سرعین سفر کرده اند ممکن است نیاز بیشتر به امکانات را نیز یاد آور شوند.

سرعین شهر تابستان های خنک
سرعین شهر تابستان های خنک

ما در سایت سرعین 118 امکان رزرو اقامتگاه های سرعین را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال راحت از طریق سامانه هوشمند ما که بومی شهر سرعین هست هتل محل اقامت خود را رزرو کنید.

هوای خنک شهر گردشگری سرعین

نظرتان را بنویسید

مقایسه ملک
ملکی را برای مقایسه اضافه کنید.