جزئیات وبلاگ

شب های بیدار شهر زیبای سرعین

شهر زیبای سرعین شهر شب های بیدار

شب های سرعین در هر فصلی از سال زیباست .
چه لطیف و بی نظیر است هوا و فضای شهری که در حال رشد و توسعه است.
فضای شهری که هر چه زور داشته در روز آن خرج کرده و شب آن را کمرنگ کرده تا جایی که اگر به شب آن توجه کنیم روزمان را روشن تر خواهیم ساخت.
روستای زیبای ویلادره را هم فراموش کردیم شب نشده تعطیل می شود به هر حال ما با شب ها کمی غریبه ایم
یاد جمله ای پروفسور کردوانی بزرگ افتادم که در سفر خود به سرعین گفت :شب های سرعین را دریابید که در روز خیری باشد اگر،به شما نمی رسد.
روشنایی شب های شهر طلیعه ای است که دوباره باید به آن فکر کنیم و زیبایی شب های شهر سرعین را در سفر به شهر زیبای سرعین از دست ندهیم.
ایستگاه های پیاده روی با خانواده همراه با دست فروشان سنتی یکی از جذابیت های شهر زیبای سرعین می باشند که لذت پیاده روی در سنگ فرش های سرعین را دو چندان می کند.

بهترین جاذبه شهر زیبای سرعین برای بسیاری از مسافران شب های زنده و شهر بیدار تا صبح سرعین است که بود که گشت و گذار در خیابان های پر از رستوران و کافه های سنتی و فروشگاهها و گالری و ها دکه های فروش خوراکی که تا ساعات ۲تا ۳ صبح هم سرویس دهی داشتند.

چه زمانی برای بازدید از دیدنی های سرعین برویم بهتر است؟

واقعیت این است که در هر فصلی سفر به شهر زیبای سرعین کیف خودش را دارد اما اگر بخواهیم حد وسط همه ی سلایق را در نظر بگیریم، بهترین زمان برای سفر به سرعین و دیدن جاذبه های آن، در روزهای آخر فصل بهار و همچنین فصل تابستان است. اگر با سرما هم مشکلی ندارید، می توانید پاییز و یا اوایل زمستان هم به این منطقه سفر کنید.

گاومیش گلی، قدیمی ترین آب گرم ایران

از قشنگی های شب های سرعین یکی از سنتی ترین آب گرم های شهر زیبای سرعین همین مجموعه ی آب گرم گاومیش گلی است که نامش همیشه در بین جاذبه های دیدنی سرعین همیشه به چشم می خورد. در بین تمامی مجتمع های آب گرمی که با امکانات مختلف در شهر سرعین وجود دارد، بهترین و گرم ترین و پربارترین آب گرمی که وجود دارد همین گاومیش گلی است.

از رستوران های معروف و پر طرفدار شهر زیبای سرعین

در سرعین، شهر آب‌های گرم که هرساله به خاطر همین ویژگی‌اش مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند دو رستوران خوب هست. رستوران عدل مینایی است و رستوران فرزاد.

حاج قاسم علی و حاج علی مینایی، دو برادرند که نزدیک نیم قرن است که رستوران عدل مینایی را به یک برند معتبر و محبوب در صنف غذاخوری‌های منطقه توریستی سرعین تبدیل کرده‌اند.

عدل مینایی سرعین 1

هتل های با قیمت مناسب شهر زیبای سرعین

از جمله هتل های خوب و با کیفیت شهر سرعین که از طریق سایت سرعین 118 به راحتی و با قیمت مناسب می توانید رزرو کنید هتل آپارتمان های پرسپولیس و سینا هستند که با دسترسی خوب و داشتن اتاق های مناسب خانوادگی یک محیط عالی برای سفر شما به شهر زیبای سرعین می باشند.

هتل پدرام سرعین یکی دیگر از هتل های مجهز و پیشرفته ی شهر سرعین می باشد که می توانید از طریق سایت اتاق های آن را رزرو کنید ما در سایت سرعین 118 با فراهم کردن امکاناتی که شما بتوانید ی خاطره رویایی را در سفر به شهر زیبای سرعین داشته باشید امید آن را داریم که میزبانی شایسته برای شما و همراه و راهنمایی خوب از لحظه ای که تصمیم به سفر گرفته اید تا پایان سفرتان باشیم.

نظرتان را بنویسید

مقایسه ملک
ملکی را برای مقایسه اضافه کنید.