جزئیات وبلاگ

لذت استفاده از آبگرم و صبحانه محلی شهر سرعین

یک بار که به سرعین رفته و صبحانه محلی شهر سرعین یعنی سرشیر و عسل خورده باشیم، مدام دل‌مان برای طعم شگفت‌انگیز آن تنگ می‌شود. طبیعت سرعین جوری‌ست که زنبور‌داری و تولید عسل را ممکن می‌کند. در دامنه‌های سبلان دشت‌هایی سرسبز با گل‌های خوشبو و با طراوت هست و زنبور‌هایی که بهار و تابستان آسمان این منطقه را قرق کرده‌اند از شهد آنها می‌نوشند و عسل بی‌نظیری می‌سازند.

زنبور‌داران سرعینی هم سلیقه به خرج می‌دهند و چند نوع عسل با طعم و خواص متفاوت برای فروش آماده می‌کنند. وقتی وارد یکی از ده‌ها عسل‌فروشی سطح شهر می‌شویم با انواع و اقسام عسل‌ها رو‌به‌رو خواهیم شد؛ عسل گشنیز، عسل آفتابگردان، عسل یونجه، عسل بابونه، عسل چهل گیاه، عسل گل قنقال و … هر کدام محصولی ویژه با طعم و خاصیت متفاوت هستند که البته فروشنده کامل برایمان درباره آنها توضیح می‌دهد. اما از بین انواع عسل شاید خوشمزه‌ترین‌شان، عسل گون و آویشن باشد و لذت صبحانه محلی شهر سرعین را تجربه کنید.

7755853 489 1
صبحانه محلی شهر سرعین

یکی از بهترین اتفاقات سفر به سرعین، خوردن صبحانه‌ محلی شهر سرعین است. صبح‌ها جاهای زیادی در شهر هست که می‌توان رفت و یک صبحانه کامل خورد: کره، سرشیر و عسل. برای خوردن صبحانه، می توانید از عسل فروشی های محلی و رستوران های محلی شهر سرعین استفاده کنید.

برای رزرو هتل محل اقامت و رزرو بلیط آبدرمانی ها با تخفیف ویژه از سایت سرعین 118 استفاده کنید و می توانید حتی در شهر زیبای سرعین ملک یا خانه اجاره کنید و حتی در صورت تمایل به سرمایه گذاری ملک بخرید و از سوغاتی ها و طبیعت شهر سرعین نهایت استفاده را ببرید.

19669
صبحانه محلی شهر سرعین

نظرتان را بنویسید

مقایسه ملک
ملکی را برای مقایسه اضافه کنید.