جزئیات وبلاگ

مراکز خرید سرعین

مراکز خرید سرعین و سوغاتی های آن

بسیاری از میهمانان معتقد هستند سفری که بدون خرید سوغاتی ازمراکز خرید شهرسرعین باشد مانند زیارت رفتن بدون دیدن حرم است.  اشهر گردشگری سرعین با اینکه شهری در دل طبیعت است امکانات رفاهی بسیاری را در خود جای داده است. سفر به شهر سرعین می تواند با خریدهایی به یاد ماندنی به خاتمه برسد. سفر به سرعین و در گشت و گذار در کل استان اردبیل چند روزی وقت شما را خواهد گرفت، بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که با خیالی آسوده بتوانید به مراکز خرید سرعین نیز سری بزنید. در ادامه به چند تا از مراکز خرید سرعین خواهیم پرداخت.

  • مرکز خرید لاله سرعین
  • مرکز خرید مدرن آتا
  • مرکز خرید رضا
  • مراکز خرید فصلی

مرکز خرید لاله سرعین

این مرکز خرید در میدان گاومیش گلی سرعین واقع شده است و دارای 3 طبقه و بالای ان یک کافی شاپ مدرن به نام بام سرعین قرار دارد .این مرکز خرید که بانان تجاری بازار لاله سرعین همه انرا می شناسند توسط شرکت توسعه بنا گردیده است که اولین بازار مدرن سرعین به لحاظ ساخت می باشد در این بازار از همه صنوف اعم از لباس فروشی و اغذیه و ابمیوه و سوغاتی های خوشمزه می توان در ان یافت کرد که مسافران می توانند از ان بعنوان سوغاتی خرید نمایند.

مرکز خرید لاله سرعین
بازار لاله سرعین

مرکز خرید مدرن آتا

این مرز خرید با بودجه بخش خصوصی با مدرنترین حالت ممکن روبروی بازار لاله سرعین احداث گردیده و امسال به بهره برداری رسیده این مجموعه در 3 طبقه و دارای پله برقی و نمای بسیار شیک رومی می باشد که می تواند پاسخگوی خرید مسافران اعم از همه سلیقه باشد.

مرکز خرید مدرن آتا در سرعین
بازار آتا سرعین
مرکز خرید مدرن رضا

مرکز خرید رضا که با اخرین تکنولوژی مهندسی ساخته شده با جرات می توان گفت که جز شیکترین مراکز خرید شمالغرب کشور می باشد که توسط بخش خصوصی ساخته شده که می تواند پاسخگوی خرید مشتریان اعم از همه سلیقه باشد این مجموعه در میدان قهوه سویی قرار دارد.

 

مرکز خرید مدرن رضا
بازار رضا سرعین

مشتریان می توانند از طریق وب سایت سرعین 118، گشتی مجازی در مراکز آب درمانی و استخرهای سرعین بزنند. تمامی امکانات آنها را مشاهده کنند. قیمت های آنها را با هم مقایسه کنند. و حتی از طریق سایت تخفیف بگیرند، امکانی که در خرید حضوری بلیط ندارند. بعد بلیط مجتمع مورد نظر خود را رزرو بفرمایند.
مشاوره رایگان سرعین 118 از امتیازات این وب سایت است. مشاورین آگاه و مسلط در زمینه های مختلف فروش و اجاره ملک و زمین، اجاره هتل و هتل آپارتمان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

ویدئوی مرکز خرید مدرن رضا سرعین

1 نظر

↔ Transaction 58 685 US dollars. Withdrаw > https://forms.yandex.com/cloud/65d4a4a05d2a063cbe79d25a?hs=25a0e4839679f1ed4900acbe4f20a166& ↔ بر 22 فوریه, 2024

x5jbf5

نظرتان را بنویسید

مقایسه ملک
ملکی را برای مقایسه اضافه کنید.