جزئیات وبلاگ

تور تابستانی سرعین سرزمین چشمه های آبگرم ایران

تور تابستانی سرعین

طبیعت سحر انگیزشهر زیبای سرعین با الهام از نفس حیاط بخش بهار جامه سبزی از گیاهان لطیف به تن کرده و نقطه نقطه آن با گل های هزار رنگ و زیبا نقش به گونه ای دلفریب آراسته می شود و رایحه روح نواز آن هر رهگذری را جان تازه می بخشد. جای جای این شهر توریستی زیبا با صلای احیاگر باد نوروزی وهوای  جان بخش بهار با طراوت و لطافت وصف ناپذیری سبز و شاداب می گردد و با خرمی هرچه تمام تر به تابستان لطیف پای گذاشته فرش رنگین مخملیش را به نه ای زیبا به قدوم میهمانانش می گسترد.

مناظر دل انگیز خطه آلاله ها به لطف خداوند زیبائیها دلربا و سحر انگیز می شود، دامن هزار رنگ دشت و دمن، محیط دلگشای ییلاقها، آب دلچسب و گوارای روان از دل خاک، چشمه ساران لطیف و بیشمار چشمه های گرم سبلان، طبیعت چشم نواز و حیرت انگیز، جنگل های زیبا، آبشار های دیدنی و دریاچه های گوهرنشان بویژه بلندترین دریاچه جهان در قله سبلان با ارتفاع 4811 متر و هزاران پدیده شگرف طبیعت در پهنه گستره استان دیرآشنای اردبیل قرار دارد.

دیدنی های شهر سرعین در تور تابستانی سرعین

شهر توریستی سرعین در 28 کیلومتری غرب اردبیل و در دامنه شمال شرق کوه سبلان قرار گرفته، وجود آثار و معماری های صخره ای و آثار باستانی در سرعین و حومه حاکی از اهمیت این منطقه در طول ادوار گذشته است. اما شهرت کنونی سرعین به علت وجود بیش از 12 آبگرم معدنی و اماکن اقامتی متعدد می باشد. سرعین در فرهنگ لغات فارسی به معنای سرچشمه می باشد.

خدمات سرعین118 برای تور تابستانی سرعین

ما در سایت سرعین 118 امکان رزرو هتل محل اقامتتان را به صورت هوشمند برای شما میهمانان و مسافران گرامی فراهم کرده ایم تا با قیمت مناسب و خیال راحت هتل خود را رزرو کنید و بلیط آبدرمانی های سرعین را هم با تخفیف ویژه تهیه کنید تا با خاطره ای به یاد ماندنی تور تابستانی سرعین را تجربه کنید.

نظرتان را بنویسید

مقایسه ملک
ملکی را برای مقایسه اضافه کنید.